Miesto/nemiesto (pokračovanie)

 

Po konzultácii prvého návrhu som sa rozhodol pretvoriť okolie aktivátoru a vytvoriť tak prostredie, ktoré pokrývalo veľkú väčšinu rozlohy nášho pozemku.



Tento návrh som po konzultácii zavrhol. Medzi objektami na pozemku chýbala prepojenosť a v prvom rade som s tým sám nebol vôbec spokojný.


Rozhodol som sa teda začať vpodstate odznovu a inšpirovať sa Serpentine pavilónom, ktorý mi pri konzultácii ukázal Jakub. Zaujalo ma hlavne átrium, ktoré pavilón obsahoval. Tento návrh však nebol dotiahnutý do konca.





Po 1. prezentácii som investoval čas do vytvorenia modelu v archicade, kde som sa pohral s riešením strechy a celkovým layoutom priestoru.


Pôdorys

Pohľad západný


Pohľad južný

Pohľad z ulice










Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky